Monday, April 25, 2016

4 LANGKAH MUDAH UNTUK DAPATKAN BIBIR MERAH BAK DELIMA MEREKAH




kali ini saya ingin berkongsi cara-cara untuk memiliki bibir yang cantik dan menawan bak delima ,
petua nie tak banyak ragam simple sangat cuma kena tanya dalam diri...RAJIN ke tak...???..
hahaha...kalau jawapan RAJIN...jom baca petua saya kat bawah.

Bahan-bahan

  • Madu
hahaha bahan-bahan dia madu jer..betul ke nie..???...Jawap dia betul lah...jom tengok cara-cara dia plak..

Cara-cara

  1. cuci kan bibir anda ( cara nak cici bibir ambil kain bersih ,dan wapkan pada air panas tapi jangan terlalu panas taw...lepas tu sapukan pada bibir sehingga yakin bersih.)
  2. ambil madu dan sapukan pada bibir lepas tu tunggu sehingga kering.
  3. lepas kering ...korang boleh pergi tido..hihihi..
  4. besok bangun pagi rasa dengan lidah masih adaa lagi ke madu tu..kalau ada boleh pergi cuci..tapi biasa terjadi pada saya madu tu dah tak de ,munkin terjilat masa tido.hihihi...


P/S   Untuk memiliki bibir idaman korang kena amalkan benda ne secara berdisplin seperti dalam petua saya yang lepas..kalau nak cantik mesti rajin..baru hasil mantap

OK..semoga perkongsian saya ne bermanfaat 

0 comments:

Post a Comment